Publicat de: Cip Paraschiv | 25 Mai , 2014

Un nou inceput

foto

Dupa o activitate de aproape 5 ani in fruntea Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Iasi, am decis sa plec spre un nou proiect.

A fost o perioada frumoasa, in care am pus suflet si pasiune alaturi de dragii mei colegi, o perioada in care Iasul a avut cele mai mari performante din istorie: primul aur olimpic, cei mai multi sportivi ieseni calificati la o editie a Jocurilor Olimpice, primul Campionat Mondial de Sah Scolar desfasurat in Romania, cel mai mare cros desfasurat in Cetatatea Moldovei cu peste 5000 de participanti, Challenge Day si multe alte actiuni de anvergura destinate sportului de performanta si sportului de masa.

In aceasta perioada Iasul a primit titulatura de Oras European al Sportului si sunt mandru ca am reprezentat singura Directie Judeteana pentru Sport si Tineret din tara care a implementat un proiect european, proiect ce a fost destinat fostelor glorii din sportul de performanta care s-au intrecut in competitii transfrontaliere in Ucraina, Republica Moldova si bineinteles Romania. Mai mult decat atat, prin acest proiect  am reusit, cu bani europeni, sa facem o baza sportiva ultramoderna in centrul Iasului, in conditiile in care cofinantarea MTS-ului a fost de doar 8%!

Totodata, am avut sansa si onoarea sa fiu desemnat sa reprezint Romania la Comisia Europeana la Bruxelles in Grupul de experti privind finantarea sustenabila a sportului si mi-am adus contributia in diferite comisii, inclusiv cea de modificare a Legii Sportului. Cum nimic nu poate fi perfect, bineinteles ca am avut si cateva planuri nereusite insa, in loc de regrete, vreau sa le trec la capitolul experiente.

Acum incep un nou proiect in cadrul Federatiei Romane de Fotbal ce presupune, in primul rand, foarte multa responsabilitate deoarece este un proiect temerar, in care foarte multa lume isi pune sperante si de la care toata lumea are mari asteptari. Este in acelasi timp un proiect pe care il incep cu optimism, alaturi de o echipa de “frumosi nebuni” care au expertiza, know-how-ul, responsabilitatea, determinarea, forta si entuziasmul de a relansa fotbalul romanesc.

Un prim test a fost organizarea finalei Cupei Romaniei care a avut loc in acest week-end. A fost un meci frumos ce s-a jucat pe Arena Nationala cu casa de bilete inchisa, un meci la care membrii afiliati si fostele glorii ale fotbalului romanesc au primit recunoasterea binemeritata fiind invitati la sectorul VIP. Am fost alaturi si de copiii cu Sindrom Down care au avut bucuria, inaintea meciului, de a intra pe teren, alaturi de jucatorii finalistelor. Tot inaintea meciului suporterii selectati s-au confruntat pe teren cu fostele glorii ale fotbalului romanesc. La pauza a fost pregatit pentru suporteri un frumos spectacol cu lasere. Am avut si un moment aniversar dedicat celui mai galonat fotbalist roman si totodata unul dintre cei mai iubiti – Miodrag Belodedici. Suporterii au avut parte, astfel, dincolo de spectacolul fotbalistic din teren si de un spectacol de entertainment asa cum, de altfel, se practica in lumea buna a sportului mondial.

Responses

  1. Succes mai departe, Cip! Sa dea Domnul sa fie alegerea corecta!
    Nu ma indoiesc ca asa va fi!

    • Doamne ajuta! Multumesc!

  2. Felicitări ,ați făcut o treaba buna…Va urez succes in noua postura (am încredere in Dvs. ca veți scoate fotbalul ROMANESC din „pasa proasta” ..Va susțin !

    • Doamne ajuta!


Lasă un răspuns

Categorii

