Publicat de: Cip Paraschiv | 8 Iulie , 2013

Dupa 20 de ani

poza(1)

Mea culpa! Foarte multi colegi de generatie mi-au atras atentia ca nu am marcat momentul aniversar privind cea mai buna performanta din istoria fotbalului juvenil iesean de pana acum.

Pe 26 iunie 1993, pe Stadionul National din Bucuresti (actualmente National Arena), am reusit alaturi de colegii mei de isprava sa aducem primul titlu (si singurul deocamdata) de campioni nationali la Juniori I, mai precis la momentul cand se face pasul de trecere de la juniorat la seniorat.

De ce acea generatie de exceptie nu a fost pastrata, las analiza pentru alta data. Vreau doar sa-i felicit pe colegii mei si antrenorii Marian Moldovan si Mihai Danila pentru reusita unica pana acum in Cetatea noastra!

PS: Nu e mai putin adevarat ca fara sprijinul si unor investitori privati (la acel moment Dan Carlan si Pavel Hodea) nu s-ar fi reusit acesta performanta istorica.

poza(1)

poza(1)

poza(1)

poza(1)

poza(1)

poza(1)

poza(1)

poza(1)

737677_4523296798300_1959428646_o

Responses

  1. FELICITARI DIN NOU CIPRIAN, DE 20 DE ORI. BINE AR FI FOST SA AMINTESTI SI COMPONENTA ECHIPEI CAMPIOANE DE ATUNCI, MAI ALES PENTRU GENERATIA TINARA DE AZI ! SI SCORUL FINALEI SI CU CE ECHIPA A DISPUTAT POLI IASI FINALA, TOT PENTRU A NU SE UITA !!!
    MAI ALES CA AZI CSMS IASI A RETROGRADAT IN LIGA A DOUA SI POATE CINEVA ISI ADUCE AMINTE SI DE JUNIORI SI POATE RECONSTRUCTIA ECHIPEI DIN COPOU VA PLECA CHIAR DE LA EI, CU ANTRENORI SI MANAGERI IESENI, CA AVEM DE UNDE !!! ESTE DOAR O PARERE…
    DAN TEODORESCU

    • Va multumesc pentru comentariul avizat si vorbele frumoase:

      Atunci am invins Dacia Pitesti dupa executarea loviturilor de la 11 cu scorul de 8-7 (2-2 a fost scorul la finalul celor 90 min)

      Primii 11 care au intrat in teren: Comisu Sorin, Cristian Dimofte, Aurelian Tutu, Ciprian Paraschiv, Cristian Frunza, Marin Cobuleanu, Gabriel Popescu, Daniel Caunei, Mihai Voicu, Flavius Frunza, Mihai Alexa. Din lot au mai facut parte: Ovidiu Palimaru, Constantin Hutanu, Ionescu, Marius Paraschiv, Daniel Cazacu, Adrian Arhire, Iulian Ionescu (imi cer scuze daca am omis pe cineva, si sigur am omis, dar timpul…)

      • Mai revin cu trei nume: Iulian Marian, Dragos Iliescu si Mihai Andrei

  2. Felicitări. Cu stimă şi respect, Danielis!

    • Multumim Danielis!

  3. Felicitari chiar si daca sunt venite mai tarziu..Le meritati !

    • Multumim Paul!

  4. […] Ciprian Paraschiv: Dupa 20 de ani […]

  5. […] sunt nici pe departe un om perfect iar ce am realizat si cate sacrificii am facut in fotbal, o stiu in special copiii si familia mea ce au trebuit sa-mi […]

  6. […] e prematur sa dam un verdict acum. Cert e, insa, ca Marian Moldovan si Mihai Danila au obtinut cea mai buna performanta din istoria fotbalului juvenil iesean (campioni nationali la jun. A), iar daca pana acum echipele […]


Lasă un răspuns

Categorii

