Publicat de: Cip Paraschiv | 15 Decembrie , 2012

Christmas Spirit in UMF

Ieri am avut bucuria de a fi colindat, ca in fiecare an dealtfel, de studentii mei. Ce ma bucura mult este faptul ca la fiecare Craciun “ceata de medicinisti” vine cu un nou repertoriu, ceea ce inseamna ca datinile sunt pastrate (cine ar fi crezut!?) si prin studentii de la medicina.

Chiar daca sunt in mijlocul “partialelor”, dragii mei studenti si-au facut timp sa se organizeze si nu oricum, ci cu recuzita de profesionisti: vioara, chitara, tamburina, etc.

Daca va puteti rupe 10 minute din timp, veti ramane surprinsi cat de frumos canta viitorii doctori de maine si in mod cert veti fi patrunsi de spiritul sarbatorilor de iarna!

poză(23)

poză(24)

poză(25)

Responses

  1. Buna ziua
    Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri365.ro cu titlul Bancuri
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa iacob_ctin@yahoo.xom cu titlul pe care il doriti si linkul
    O zi buna va doresc


Lasă un răspuns

Categorii

