Publicat de: Cip Paraschiv | 9 Octombrie , 2012

Cel mai puternic iesean

La sfarsitul lunii trecute, la initiativa lui Sergiu Casapu (sprijinit indeaproape de bunul meu prieten Bogdan Cront), Iasiul a gazduit o competitie inedita organizata pentru prima data in orasul nostru si intitulata “Cine este cel mai puternic iesean?”

Concursul-spectacol, realizat dupa modelul “The World’s Strongest Man” si organizat pe patinoarul din incinta complexului Palas, s-a dovedit a fi un real succes, avand un impact major in comunitatea ieseana si beneficiind de un public foarte numeros.

“Uriasii” inscrisi la probe au reusit sa scoata murmure de admiratie din partea celor prezenti, evenimentul fiind pigmentat si cu diferite momente artistice: concert trupa “Fara zahar” (Bobi fiind si prezentatorul concursului), program de dans, demonstratii ale trupelor de interventie rapida ale politiei si jandarmeriei, prezentare de moda, etc.

Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Iasi a fost partener la acest frumos eveniment, eu avand onoarea de a face parte din juriu alaturi de Sebastian Ciobanu , Catalin Morosan (luptatori K1), Alin Aivanoaie (consilier CJ) si de Roxana Nemesteanu (Maya Fashion)

Desi toata viata mea de sportiv la cei 1,88 m ai mei m-am considerat un om puternic, recunosc ca pentru prima data m-am simtit insignificant pe langa acesti “Godzilla”. Noroc de fetele frumoase prezente la eveniment care mi-au mai ridicat moralul 🙂

Responses

  1. […] (typeof(addthis_share) == "undefined"){ addthis_share = [];}Cip Paraschiv: Cel mai puternic iesean […]


Lasă un răspuns

Categorii

