Publicat de: Cip Paraschiv | 24 August , 2012

Misiune indeplinita

Weekend-ul trecut , la Baza Sportiva Hotel Sport s-au desfasurat o serie de competitii sportive care au marcat finalizarea proiectului “European Spirit through Sports without Frontiers”, proiect initiat de catre Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Iasi in parteneriat cu Asociatia Tinerilor Romani din Basarabia si Bucovina, Federatia de Orientare Sportiva din Republica Moldova si Organizatia de Tineret “Noua Generatie Europeana” din Ucraina.

Prin acest proiect mi-am propus sa ofer fostelor glorii din sport posibilitatea de a se intrece in competitii amicale transfrontaliere, dar si sa modernizez terenul de sport de pe Sf. Lazar, situat intre Sala Polivalenta si Hotel Sport. Am reusit sa fac un teren modern, cu o suprafata sintetica multifunctionala, dotat cu sistem de iluminat, tribune si toalete ecologice.

Cu o cofinantare de doar 8% din partea DJST si 2% a partenerilor, cu 90% bani absorbiti din Uniunea Europeana, am reusit astfel sa ne indeplinim obiectivul final: organizarea a trei evenimente sportive majore cu larga expunere media prin care populatia din zonele tinta (Odessa, Chisinau si Iasi) a luat la cunostinta cu Programul Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova si a interactionat cu sportivi din celelalte tari participante la program, un teren de sport modernizat in municipiul Iasi, crearea de relatii de prietenie intre sportivii de performanta si sportivii amatori din zona care pot genera proiecte transfrontaliere frumoase in aceasta parte a Europei.

Ma bucur ca am reusit sa duc la bun sfarsit proiectul meu de suflet facut cu ieseni si pentru ieseni. Un proiect pilot care, zic eu, ar fi bine sa fie multiplicat la nivel mai mare. Eu am deschis drumurile, am aratat ca se poate, altii sper sa reuseasca chiar mai mult: de ce nu o sala polivalenta sau chiar un bazin olimpic de inot?!

http://www.digi24.ro/stire/Iasiul-are-un-nou-teren-de-sport_38107

Responses

  1. Felicitari, Domnule Paraschiv!
    Iată că se poate!

    • Multumesc din inima Domnule Profesor Ovidiu Oana, ma bucura foarte mult aprecierile, mai ales ca vin din partea dvs

  2. Bravo Cip!
    Dar de ce nu ai finalizat cind erai in PDL ?Am vazut-o si pe Mihaela care ne intreba unde este USL-ul ,iar cind la gasit te-a „molipst „.Dar sa stii in sport daca nu ai coloana vertebrala este foarte probabil sa nu faci intodeauna performanta.In concluzie bravo ! dar si ______
    Cu stima Titi

    • Draga Titi, iti multumesc in primul rand pentru ca dai atentie blogului meu. Un proiect european are o anumita perioada de implementare, iar acest frumos proiect are termenul de finalizare data de 4 septembrie, prin urmare acesta e motivul pentru care s-au finalizat actiunile duminica. Nici PDL-ul, nici USL-ul, nici altcineva nu are legatura cu acest proiect. Este munca mea si a baietilor de la Directie din jurul meu plus, evident, a partenerilor. Eu nu m-am mai inscris in niciun alt partid (deocamdata), iar legat de coloana vertebrala esti rautacios pentru ca ma cunosti foarte bine. In concluzie, multumesc pentru felicitari (fara si_____) 🙂

  3. Felicitari CIP, ai reusit din nou !
    DAN TEODORESCU

    • Va multumesc frumos Domnule Dan Teodorescu!

  4. […] Si da, ma mandresc ca am fost reprezentantul singurei institutii publice care a reusit sa faca o baza sportiva ultramoderna din bani europeni in centrul Iasului, cu 0% cofinantare!!! (acum cateva luni s-a […]


Lasă un răspuns

Categorii

