Publicat de: Cip Paraschiv | 6 Mai , 2012

Acum am inteles…

Nu am inteles atunci de ce iesenii nu l-au vrut la Primaria Iasului. Recunosc insa ca mi-am pus mari semne de intrebare atunci cand, la aflarea rezultatelor, i-a catalogat pe camarazii de langa el „tradatori” iar pe iesenii care au votat „asistati sociali”…

Nu am inteles atunci de ce colegii de partid nu l-au votat pentru a fi in fruntea PDL-ului si nu am inteles cum un membru de partid poate detine mai mult de trei functii odata in organizatie…

Nu am inteles atunci de ce colegii de catedra nu l-au vrut ca sa-i reprezinte in forurile de conducere ale universitatii si nu l-am inteles de ce a tradat PNL-ul…

Acum, insa, am inteles. Cand iti calci in picioare colegii care te-au sustinut public, financiar si moral (seful de campanie din turul II de scrutin stie la ce ma refer), fara nici un scrupul si nici cea mai mica remuscare, cuvintele sunt de prisos…

Sebastian Lazaroiu spunea in martie 2010: „Funeriu a fost o revelatie in politica. In 2007 a candidat la europarlamentare din partea PDL. A lasat o impresie buna in dezbaterile televizate, dar, vai, un domn rector, care voia sa fie si europarlamentar si presedinte de organizatie si primar de municipiu si mai tarziu si senator in Parlamentul Romaniei (si, chiar daca nu o sa credeti, dupa ce a devenit senator a vrut sa candideze iar pentru Parlamentul European in vara lui 2009) nu s-a lasat convins sa ii cedeze locul eligibil”

Acum mi-e clar de ce am fost amenintat de el. Probabil isi dorea in portofoliu si sefia Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Iasi!

PS. Sunt trist si dezamagit pentru ca un om care recunoaste ca a amenintat se afla la conducerea unui partid, cu atat mai mult cu cat el a fost impus de la Bucuresti si nu ales in mod democratic 

Lasă un răspuns

Categorii

