Publicat de: Cip Paraschiv | 4 Mai , 2012

Am decis: raman in echipa Mihaelei Popa. Nu cred in politica amenintarilor

Astazi, mi-am dat demisia renuntand sa mai fiu simplu membru PDL. Cu 10 ani in urma, pe vremea cand inca mai practicam fotbal de performanta, m-am inscris in PDL crezand intr-o stare de spirit si sperand ca poate, candva, voi ajunge efectiv sa fac politica.

Acum 4 ani, la 6 luni de experienta in cadrul Parlamentului European ca si consilier al europarlamentarului Mihaela Popa, i-am cerut fostului presedinte al organizatiei municipale PDL un loc eligibil pe lista de consilieri locali. Am sperat si am crezut ca expertiza mea in domeniul sportului ar putea fi binevenita la nivelul Consiliului Local. Fostul candidat PDL la primaria Iasului, insa, nu a considerat acelasi lucru. A fost prima dezamagire. Au urmat mai multe…

Insa ceea ce s-a intamplat saptamana trecuta, a fost ceva de neimaginat pentru mine. Aceeasi persoana, dar de data aceasta din postura de presedinte al organizatiei  judetene PDL, uzand de functia pe care o detine, m-a sunat si m-a amenintat  „avertizandu-ma” repetat (am folosit cuvantul mot-a-mot) asupra felului in care imi desfasor activitatea din pozitia de coordonator al sportului iesean (coincidenta, exact dupa plecarea Mihaelei Popa!).

Pana la acest moment, timp de 3 ani de activitate in fruntea sportului iesean niciodata, dar NICIODATA, nu mi s-au impus parti-pris-uri in plan profesional, o astfel de imixtiune a politicului fiind de neimaginat. Cand a fost de criticat am criticat iar cand a fost de laudat am laudat, indiferent daca acel om era primar, parlamentar sau europarlamentar, presedinte sau vicepresedinte de Consiliu Judetean, rector sau simplu muncitor, indiferent de afinitatile politice ale respectivei persoane.

Mama mea m-a invatat ca in primul rand trebuie sa excelez in plan profesional, sa „imi infing radacinile adanc in pamant”, iar restul va veni de la sine. In saptamana in care mama a murit dupa o perioada lunga de suferinta (ce mult si-a dorit, saraca, ca eu si fratele meu sa ajungem fotbalisti…), eu am continuat sa ma duc la antrenamente, iar in ziua in care am inmormantat-o, am evoluat pe stadionul Emil Alexandrescu in meciul impotriva celor de la Bucovina Suceava. Si acum ma ravaseste acea imagine de tribuna in care se distingea o pata neagra,  rudele mele care au venit la tristul eveniment si care au urcat dealul Copoului ca sa ma vada jucand. Pentru cei care nu ma cunosc decat din postura de fost capitan de echipa al Politehnicii, am absolvit un liceu de elita iesean, am terminat un master in management si marketing sportiv, mi-am finalizat studiile doctorale avand acum titlul de doctor in marketing. Predau in mediul academic (sunt lector universitar), reprezint Romania la Bruxelles in grupul de experti privind finantarea durabila in sport si am adus 7 amendamente la Proiectul de raport privind Cartea Alba a Sportului (document strategic prezentat de Comisia Europeana).

Sportul mi-a oferit clipe si momente de neuitat. Am facut parte din prima si, deocamdata, singura generatie de campioni nationali la varsta de 18 ani, am avut o promovare de vis in Liga I cu Politehnica Iasi (de atunci nu au mai iesit iesenii in numar asa de mare in strada de bucurie), am avut norocul sa fiu singurul iesean care a avut parte de un meci de retragere emotionant. La toate cluburile la care am jucat am fost capitan de echipa si probabil  cel mai frumos lucru pe care mi l-a daruit sportul a fost acela ca mi-a oferit prietenii ce au dainuit peste timp.

Mesajul meu final este ca sunt un spirit liber si nu accept ca cineva sa imi schimbe setul de valori dupa care am crescut. Desi am avut multe incercari grele in viata, niciodata nu am ingenunchiat si nu am renuntat la calea cea dreapta. Asa sunt de felul lor sportivii, in acelasi spirit imi voi creste si copiii.

 

Responses

  1. […] == "undefined"){ addthis_share = [];}Încă o demisie din PDL Iaşi. Ciprian Paraschiv anunţă pe blogul său că pleacă din partid. El invocă faptul că nu a fost inclus pe lista de consilieri […]


Lasă un răspuns

Categorii

