Publicat de: Cip Paraschiv | 24 Aprilie , 2012

Iasiul – capitala sportului universitar

Anul trecut, am avut norocul sa asist in Sala Polivalenta din Bucuresti la finala primei editii a Competitiei Student Sport, competitie ce s-a desfasurat doar la disciplina fotbal.

Atunci, Universitatea „Al.I.Cuza” Iasi a invins echipa Universitatii din Petrosani cu scorul de 3-0, echipa ieseana ajungand sa fie prima campioana a acestei asteptate competitii. Atunci, Alexandru Stafie (fiul lui Dorel Stafie, reputatul fost fotbalist al Politehnicii Iasi) a fost desemnat cel mai bun jucator al turneului final. Atunci, nu m-am putut abtine la finalul meciului si am intrat pe teren facand o hora a bucuriei cu frumosii studenti ieseni.

Incepand de astazi, Iasiul gazduieste fazele zonale ale Competitiei Student Sport la baschet 3×3 si la fotbal. Mai mult, turneul final la fotbal se va desfasura tot la Iasi, in perioada 21-24 mai, prilej cu care iesenii vor avea sansa sa vada un meci demonstrativ in Sala Polivalenta intre Generatia de Aur si Selectionata Moldovei.

PS. In calitatea mea de coordonator al sportului iesean si in exercitarea atributiilor mele am pus mereu pe primul loc sportul iesean si voi continua sa fac acest lucru. Am apreciat mereu si voi continua sa apreciez sustinatorii adevarati ai sportului iesean, indiferent de afinitatile politice ale acestora. Am laudat cand a fost de laudat, am criticat cand a fost de criticat si nu am nicio intentie sa schimb acest lucru. Trebuie sa fac aceasta mentiune pentru a elimina orice interpretare care le-ar putea conveni unora sau altora. Atunci cand privesti in directia buna, tot ce trebuie sa faci este sa mergi inainte. Am jucat si voi juca mereu in echipa sportului iesean!

Lasă un răspuns

Categorii

