Publicat de: Cip Paraschiv | 20 Aprilie , 2012

Decizia mea: tinerii si sportul iesean

Consider ca trebuie sa raspund la intrebarea rostita si nerostita a multor dintre jurnalisti, dar si a prietenilor mei, daca o voi urma sau nu pe senatorul Mihaela Popa in USL. Raspunsul meu in acest moment  este ca  inca ma gandesc la cum ma voi pozitiona in perioada urmatoare, dar prioritatea mea va ramane mereu sportul iesean.

Nu am vorbit inca cu doamna senator. Cert este ca in ultimii 4 ani am facut o echipa foarte buna cu europarlamentarul si senatorul Mihaela Popa. Relatia noastra de colaborare s-a bazat mai putin pe doctrine politice si mai mult pe prietenie,  principii si expertiza.

Provin din lumea sportului de echipa, am fost capitanul Politehnicii Iasi si, poate mai mult decat oricine, am invatat sa cred cu tarie in spiritul de echipa. De aceea la baza deciziei mele va sta, ca intotdeauna, binele sportului iesean si in acelasi timp dorinta de a face parte  dintr-o echipa puternica care sa ma sustina in promovarea proiectelor pentru sportul si tineretul iesean. 

Lasă un răspuns

Categorii

