Publicat de: Cip Paraschiv | 12 Aprilie , 2012

Les troix musqueterre

O fotografie facuta demult (si gasita intr-o postare mai veche), mi-a adus aminte de doi prieteni alaturi de care consideram ca ii reprezentam pe cei trei muschetari…

Astazi, am ramas aceeasi oameni idealisti, eu urmandu-mi drumul pe care am calcat o viata intreaga – cel al sportului – iar Gabi si Cristi ajungand sa fie doi prosperi oameni de afaceri.

Mare mi-a fost bucuria zilele trecute cand am fost invitat la emisiunea Ora de business, emisiune ce ruleaza la un post de televiziune local, sa descoper ca moderatorul este Cristi Cioanca, persoana alaturi de care mi-am ascutit sabia la vremuri de restriste 🙂 :

Lasă un răspuns

Categorii

