Publicat de: Cip Paraschiv | 8 Septembrie , 2011

La ceas aniversar

Marţi, 6 septembrie, am împlinit 14 ani de la căsătorie, ceea e înseamnă că măcar într-o privinţă am rămas consecvent. Şi ce locaţie mai romantică pentru a sărbători un astfel de moment puteau găsi doi foşti sportivi de performanţă decât National Arena, la meciul inaugural dintre România şi Franţa? 🙂

Deşi am avut invitaţii, am preferat să cumpărăm bilete (cele mai ieftine!) ca să stăm la cel mai frumos sector de tribună – la peluză – locul de unde se „simte” cel mai bine meciul, locul unde stau de obicei cei mai fanatici suporteri.

Evident, ironiile şi comentariile amuzante ale prietenilor nu au întârziat să apară, atunci când au auzit de intenţia noastră iniţială. Am să citez doar pe doi dintre ei, ca să înţelegeţi prin ce am trecut până am plecat spre Bucureşti: Tudor – „Înseamnă că atunci când am să împlinesc şi eu 14 ani de căsnicie, am să mă duc cu nevasta la o sesiune de comunicări ştiinţifice…” (amândoi sunt experţi în marketing) 🙂 sau Cezar – „Cred că o să atingeţi culmea romantismului: o să beţi bere, o să mâncaţi seminţe, o să ţipaţi la arbitrii şi jucători, o să afişaţi bannere obscene, o să aruncaţi cu petarde şi fumigene şi poate reuşiţi să rupeţi şi câteva scaune la plecare ca să aruncaţi cu ele în galeria franceză” 🙂

Lăsând gluma la o parte, au fost 14 ani (de fapt 18, dacă ţinem cont că ne-am „coalizat” încă din primul an de facultate) în care am fost, conform versurilor lui Gheorghe Dinică din melodia mea preferată, şi „prinţi şi cerşetori”, ani în care soarele a strălucit pe strada noastră dar în care am avut parte, slavă Domnului, şi de destule furtuni.

Important este că am reuşit să trecem împreună peste valurile vieţii. Şi mai important, Dumnezeu ne-a binecuvântat cu doi copii extraordinari, doi copii minunaţi, care ne-au făcut clipele fericite şi care ne-au dat tăria să fim puternici la vremuri de cumpănă.

In final, am ataşat 14 fotografii din arhiva familiei (un lucru destul de anevoios ţinând cont că nici la această oră nu avem un aparat de fotografiat în casă, noroc de prieteni 🙂 ), fiecare dintre ele având o conotaţie specială pentru un anumit moment al vieţii:

Responses

  1. Va doresc din tot sufletul LA MULTI ANI! Felicitari Ciprian pentru familia pe care o ai si pentru ,,consecventa” ta.

    • Multumim frumos Roxana 🙂

  2. Felicitari!!!!!!! Pup Petro si Cip…si La multi aniiii!!!!!

    • Multumim Eugenie (cu accent frantuzesc pe ultimul e 🙂 ). Asteptam sa ne inviti la botez 🙂

      • 😛 nunta intai!!!!!

      • Nop, petrecerea burlacilor mai intai! 🙂

  3. Felicitari pentru perseverenta si va urez la cat mai multi ani impreuna plini de soare stralucitor !

    • Multumesc frumos domnule doctor Lucian, ma bucura urarile mai ales ca vin din partea reprezentantului primei mele generatii (si cea mai draga) de studenti 🙂

  4. Ati luat ca amintire o brazda din gazon?

    • Nu, ca era gazon artificial. In schimb, am plecat cu pungile de la popcorn acasa :0

  5. Felicitari!
    O casnicie fericita si plina de realizari!
    La multi ani!

    • Multumim frumos, cumetre

  6. Felicitari! Sa dea Dumnezeu sa faceti si o aniversare la un campionat mondial sau european! 🙂 Multa sanatate si fericire in continuare!

    • Multumesc frumos Adrian

  7. Esti un adevarat exemplu pentru noi toti …
    Cu drag … sefu’ … 😀

    • E mare sefu’…..


Lasă un răspuns

Categorii

