Publicat de: Cip Paraschiv | 6 August , 2011

Ziua în care l-am pus la pământ pe primarul Iaşiului

După fix 4 ani şi o lună de la accidentul grav de maşină pe care l-am avut, ieri am revenit pentru prima dată înapoi „la scenă”.  Au fost 4 ani în care nu am avut curajul să lovesc mingea cu piciorul (în urma impactului din 2007 am suferit şi o ruptură de tendon rotulian), au fost  4 ani în care am trăit cu regretul că nu voi mai putea juca fotbal niciodată…

Vineri seară a fost organizat un eveniment pe stadionul Emil Alexandrescu ce a inclus un meci de old-boys intre fostele glorii ale Iaşiului, prezentarea lotului înaintea începutului de campionat şi un meci amical intre CSMS Iaşi şi FC Botoşani, eveniment pigmentat în pauze şi cu câteva momente artistice.

Senzaţia pe care am simţit-o atunci când am călcat din nou, după o perioadă îndelungată, pe gazonul din dealul Copoului nu poate fi descrisă. A fost un mix de emoţie, dorinţă şi fericire pe care doar cei ce au crescut pe dreptunghiul verde îl pot înţelege.

Păcat că nu au fost foarte mulţi spectatori, să sperăm că în noua stagiune suporterii vor învăţa din nou drumul spre stadion. Acest lucru va depinde de prestaţia băieţilor, cărora le urez şi eu succes în acest nou început de drum spre atingerea obiectivului propus – promovarea!

PS. În momentul din titlu şi fotografii atacul a fost regulamentar, arbitrul nedictând nici măcar fault 🙂

(Multumesc lui Florin pentru fotografii, prima poza a fost preluata din Ziarul de Iasi)

Responses

  1. bravo Cip! 🙂

    • This is Sparta! 🙂

  2. […] Paraschiv: Ziua in care l-am pus la pamant pe primarul Iasului Mugurel Patrichi: Fost-am pana la Mamaia […]

  3. Pt Gigi N: When you’ll have Cip arround-you’ll never walk alone!
    Pt Cip: iti sta bine fuleul. Inca!:)

    • Pt Costi: Stii foarte bine principiul dupa care se conduce fotbalul iesean: Ai, n-ai mingea, tragi la poarta! 🙂

  4. Unde e banderola de capitan?

  5. Bravo dom’le ! Asta da atitudine si hotarare in ceea ce priveste relatia cu administratia publica locala 😀

    • Atunci cand am initiat „tacklingul”, am respectat cu strictete Legea 188 privind Statutul functionarului public 🙂

  6. Rushine, urat comportament pentru un director… dar daca tot ai facut-o, trebuia sa procedezi si tu ca Zidane! 🙂 🙂 🙂

    • Bine ca in locul meu nu a fost Bumbescu, in perioada lui de glorie, cand era foarte romantic 🙂

  7. Vai, vai, ce exemplu ne dati domnule profesor…

  8. Rusine sa-ti fie, Dinu Patriciu!

  9. […] Paraschiv, fost căpitan al fostei echipe de fotbal Politehnica Iaşi se laudă pe blogul său că vineri seară a reuşit performanţa de a-l pune la pământ pe primarul Iaşului, Gheorghe […]


Lasă un răspuns

Categorii

