Publicat de: Cip Paraschiv | 12 Martie , 2011

Împreună putem reuşi!

Practicând un joc de echipă, am fost educat că numai prin unitate şi camaraderie se poate câştiga.

În 2008 am făcut parte din echipa care a încercat să aducă performanţă Iaşiului. Eram consilierul pe probleme de sport şi tineret al europarlamentarului Mihaela Popa şi susţinător al fostului rector Dumitru Oprea pentru candidatura la primărie.

Ieşenii au ales greşit. Sau poate au ales bine, dar rezultatul final nu a fost cel real.

Atunci, în 2008, le-am promis ieşenilor un club de fotbal care să se bată pentru cupele europene. Ceilalţi, în schimb, au eşuat şi au şters palmaresul celei mai iubite grupări fotbalistice din istoria Capitalei Moldovei!

Astăzi, eu fac parte din aceeaşi echipă. O echipă mai unită şi mai determinată ca oricând să aducă excelenţă în Cetatea noastră. Pe Unii i-a speriat această Unitate, pentru că ştiu că de data asta nu ne mai pot opri:

Responses

  1. […] rândul său, Ciprian Paraschiv evită să pronunţe numele lui Cârlan, dar precizează că a rămas în echipa din 2008, alături […]

  2. am si io o rugaminte : ai poze cu galeria lui Poli in perioada cand jucai tu la Iasi sau chiar mai vechi ? daca da , poti sa mi le trimiti si mie prin email ms mult

    • oK, saptamana viitoare am sa caut prin arhiva

  3. sal din nou : ai mai gasit ceva poze cu galeria lui Poli in perioada cand jucai tu la Iasi sau chiar mai vechi ? daca da , poti sa mi le trimiti si mie prin email ms mult

    • Cateva fotografii, de la meciul meu de retragere, le poti gasi pe facebook


Lasă un răspuns

Categorii

