Publicat de: Cip Paraschiv | 23 Septembrie , 2010

Corespondenţă „de război” (prima parte)

Uitându-mă prin folderele mai vechi, am revăzut corespondenţa purtată între DSJ Iaşi şi Redacţia Lumina privind o eventuală participare a acesteia din urmă la Cupa Presei ce s-a desfăşurat în acest an.

Acum, ca şi atunci, nu mi-am putut ascunde zâmbetul când am recitit savuroasele rânduri (probabil scrise de Bogdan Cronţ) şi mi-am permis, fără o încuviinţare prealabilă, să le fac publice:

Hristos a inviat!

Inalt prea cinstitele fetze de la Cotidianul „Lumina” al Patriarhiei Romane, degraba iubitori de miscare, voie buna si pace intre participanti, confirma prezenta la aceasta Cupa a Presei. Avem dorinta de a demonstra (odata pentru totdeauna) ca, si daca joci slab, cu Credinta, oleaca de pregatire fizica, Post si Rugaciune ajungi in finala.

Mentionam ca din barboasa noastra echipa vor face parte:

Silviu Dascalu, zis „Jan Luigi Bufon” – paharnic si portar la acoperire.

Lucian Apopei, supranumit „Cap de Fier” – aripa stanga-dreapta, in functie de directia vantului la momentul jocului.

Bogdan Crontz, sau „Picior de Otel prin alunecare” – capitanul si cel care tine pe umeri greutatea partidei (recunoscut dupa faptul ca merge aplecat).

Ionut „Messi-Toti”, supranumit si „Cristiano Ronaldo Maradona” – cel care bate toate auturile echipei.

Emi de la tehno” – varf impins, lipsit total de scrupule, mai rau ca Inzaghi.

Nony” – antrenorul lotului de juniori a echipei, impresar ocazional si fotograf oficial al temutului team al cotidianului Patriarhiei.

Doamne ajuta si sa ne vedem cu bine!

(va urma 🙂 )

Lasă un răspuns

Categorii

