Publicat de: Cip Paraschiv | 14 Septembrie , 2010

Nominalizare

Ieri am primit un e-mail din partea Fundaţiei artEST prin care am fost înştiinţat că prima mea carte – „Construirea unui brand în sport” – a fost nominalizată pentru a intra în concurs la ediţia din acest an a Premiilor Ioan Chirilă.

Nimic extraordinar pentru publicul larg, în fapt, o nominalizare e doar o simplă nominalizare la acest moment…

Însă, pentru mine înseamnă enorm. Premiile Ioan Chirilă le consider a fi corespondentul Oscarului în jurnalismul sportiv românesc, iar asocierea numelui meu de cel al lui „Nea Vanea” nu poate decât să mă onoreze.

(ca sunt chirilist se poate vedea şi într-o trimitere la un post mai vechi pe blog:  https://cipparaschiv.wordpress.com/2009/04/27/lectie-de-marketing/)

Lasă un răspuns

Categorii

