Publicat de: Cip Paraschiv | 26 August , 2010

Doar zvonuri

În cursul zilei de astăzi, 26 august 2010, am fost sunat de mai mulţi jurnalişti privind o posibilă numire a mea pe postul de vicepreşedinte în cadrul ANST.

Eu cred că lucrurile bune care s-au realizat la DSJ Iaşi s-au datorat, în mare parte, colaborării excelente cu actualul vicepreşedinte Costantin Neagu, care îmi este totodată şi prieten.

Personal, nu ştiu absolut nimic de aceste zvonuri, nu am fost înştiinţat de nimeni din MECTS, cu atât mai puţin din ANST, de o posibilă plecare a mea spre Bucureşti.

De aceea, le consider doar zvonuri…

Responses

  1. Ramai la Iasi ! Daca ai un prieten in Costi, nu-l pierde…

  2. […] Pintilie: Sa se faca lumina! Cip Paraschiv: Doar zvonuri […]

  3. Cred ca e vorba despre 26 august nu 26 aprilie 🙂

    • Catalin, bine ca nu am spus 1 aprilie 🙂 Am rectificat


Lasă un răspuns

Categorii

