Publicat de: Cip Paraschiv | 19 Iulie , 2010

Doctorat 2010

Responses

  1. felicitari. p.s. de acum trebuie sa ma adresez cu „dom’ doctor”? 🙂

    • Marius, să ştii că am să vin cu stetoscopul la servici şi am să fac reportaje cu angajaţii instutuţiei… sîc, ca să-l concurez pe ştim noi cine 🙂

  2. Felicitari ! Sper sa termin si eu anul acesta.

    • Multumesc, succes si tie! Vorba lui Obama: Dacă eu am putut, puteţi şi voi! 🙂

  3. Felicitari domn` Profesor !

    • Multumesc Lucian, iti dai seama ca, dupa ce vei termina si tu facultatea+doctoratul, pacientii ti se vor adresa cu apelativul: „Domnule doctor doctor :)”

      • 🙂 Va fi ecou prin saloane .. insa mai e mult pana tarziu …

  4. e ficu, nu mugur

  5. […] este de conferentiar universitar, mi-am dat de trei ani demisia din politica, am finalizat un doctorat cu cercetare interdisciplinara in marketing sportiv iar, printre picaturi, am mai si scris cate […]


Lasă un răspuns

Categorii

