Publicat de: Cip Paraschiv | 23 Mai , 2010

I’m back. But not dangerous!

Foarte multa lume mă întreabă de ce am încetat să mai scriu pe blog. Raspunsul e unul simplu: timpul foarte limitat si, trebuie să recunosc, comoditatea. Totuşi, mi-am propus ca de azi înainte, în fiecare zi de luni, odată cu începutul săptămânii, să includ câte un new post pe blog.

Între timp, am reuşit să-mi finalizez studiile doctorale şi am finalizat de scris o carte (care nu are legatura cu teza), carte pe care sper sa o dau cât mai curând la editat. Un prieten bun îmi sugera ca, după apariţia in ediţie tiparita, sa citez capitole în varianta on line. Probabil că aşa voi avea material de postat pe blog…

Iaşiul a picat in Liga a II-a. Vinovaţii sunt multi, nu voi face nicio analiză acum. Însă e de datoria mea să-i iau apărarea lui Marius Onofraş, care a înscris sâmbătă împotriva Politehnicii. Aşa cum am mai scris (https://cipparaschiv.wordpress.com/2009/01/23/se-cauta-un-atacant/), Marius rămâne unul dintre cei mai serioşi şi modeşti fotbalişti alături de care am avut onoarea să joc. Şi, mai presus de atât, un mare caracter! De aceea, cred că ar trebui să ne scoatem toţi pălăria în faţa profesionalismului de care a dat dovadă!

În definitiv ce am fi dorit? Să joace strâmb, când toţi blamăm blaturile din fotbalul românesc?

Responses

  1. Bun venit ! Modestia caracteristica ar trebui sa faca loc pragmatismului profesionist. Nu vinovatii conteaza ci abordarea realista a unei situatii de fapt si implicarea cu hotarare si mandrie intr-o tema de interes local. Succes !

  2. […] Ono am mai scris laudativ pe blogul meu si in 2009 si in 2010. Consider ca mai inainte da e fi un mare fotbalist, este o persoana cu calitati morale deosebite. […]


Lasă un răspuns

Categorii

