Publicat de: Cip Paraschiv | 21 Martie , 2009

A fost frig, dar frumos

Vineri seară a fost un meci frumos. Nu mă refer neapărat la calitatea jocului, deşi au fost şi câteva execuţii de efect. La urma urmei, trebuia să ne aşteptăm la un meci de uzură între două echipe a căror valoare era reflectată de locurile ocupate în subsolul clasamentului.

Echipa Iaşului nu a impresionat ca joc. Nu a avut multe ocazii la poarta adversă şi nici măcar o posesie bună a balonului. Dar a impresionat ca determinare şi efort, plus un lucru pe care nu l-am mai remarcat de mult în dealul Copoului: pare că echiperii alb-albaştrii joacă fotbal din nou cu plăcere.

Ionuţ Bâlbă a înscris din nou. Recunosc că am avut întotdeauna o slăbiciune pentru el, fie măcar pentru faptul că a fost omul potrivit la locul potrivit atunci când Politehnica a avut mai mare nevoie de el. Şi pentru faptul că mi-a fost o scurtă perioadă de timp coleg de cameră. Dar nu am să pot niciodată să-i înţeleg „rătăcirile” datorită cărora ia cartonaşe atât de uşor. Mai ales că următoarea etapă o jucăm la malul mării cu o contacandidată directă în lupta pentru salvarea de la retrogradare, contracandidată care l-a trimis pe Ion Marin ca „spion”.

Cred că cele trei puncte câştigate cu Bistriţa vor cântări mult în economia campionatului…

Şi că, probabil, cele mai frumoase momente s-au derulat la sfârşitul meciului, atunci când un întreg stadion (şi nu au fost puţini spectatori) a scandat la unison „Iaşul, Iaşul!”

PS. În condiţiile unui frig pătrunzător, unei adversare care nicodată nu a impresionat ca spectaculozitate şi ţinând cont că meciul nu a fost televizat, este de felicitat marketingul clubului din Copou care a decis ca intrarea la peluze să fie liberă.

Responses

  1. Cip…scrii din ce in ce mai frumos!
    se vede, se simte ca e din suflet ce spui…
    frumos, ca ai ajuns si la meci!
    NU-TI LASI ECHIPA DE SUFLET…NICICUM.
    FRUMOASE ARTICOLE PLINE DE SENTIMENTE SI DE…OBIECTIVITATE.
    Poate vede si vreun director de ziar..si-l apuca gandul de o remaniere a angajatilor(ziaristi) acum ca tot vine Pastele….
    Meriti din plin un editorial…intr-un ziar central…sau macar local.

    • Multumesc frumos tiger, din pacate nu prea am timp de scris. Probabil ca am sa o fac mai des cand am sa devin mogul si am sa am propriul trust media 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

