Publicat de: Cip Paraschiv | 5 Februarie , 2009

La mulţi ani Gică Hagi!

Astăzi Gică Hagi împlineşte 44 de ani.

Nu am să vă plictisesc repetându-vă ce a făcut şi ce reprezintă Hagi pentru sportul românesc.

În schimb, am să vă citez un comentariu apărut ieri pe blogul lui Cătălin Tolontan (http://www.tolo.ro/2009/02/03/creierul-nostru-sub-ocupatia-prejudecatilor/#comments), comentariu trimis de fostul fotbalist Adrian Şomlea:

Domnule Cătălin Tolontan, sunt Adrian Şomlea fostul fotbalist de la Turda care în urma unui meci de fotbal şi-a pierdut piciorul. Ştiu că mâine Gică Hagi împlineşte 44 de ani şi doresc dacă se poate să îi transmit prin intermediul dumneavoastră multă sănătate, fericire şi să aibă parte de tot ce este mai bun pe lume pentru că merită. Când credeam că viaţa nu mai are rost şi când tot în jurul meu era negru şi fără ieşire, acest om mi-a întins o mână salvatoare şi am reuşit să merg mai departe. A făcut multe miracole când eram în teren, la fel face şi acum, a reuşit să mă facă să privesc cu alţi ochi viitorul. Îi mulţumesc încă o dată din toată inima. Îi doresc LA MULŢI ANI!

Responses

  1. prin asemenea oameni RO este cunoscuta, dar mai importanta este demnitatea si mandria de a fi roman pentru toti cei care pot sa uite mizeriile zilnice atunci cand admira reprezentanti care le onoreaza existenta. multi ani fericiti marelui sportiv !


Lasă un răspuns

Categorii

