Publicat de: Cip Paraschiv | 29 Ianuarie , 2009

Clasic vs modern

„Când scrii cu ajutorul tastelor, textul care rezultă este impersonal. Eu am nevoie, pe hârtie, de scrisul meu. Ca să-mi controlez producţia mentală, ceea ce scriu, chiar când scriu, eu trebuie să îmi văd scrisul meu, care nu seamănă cu al nimănui de pe acest pământ. Modul în care scriu, cum fac literele… Or ca eu să apăs nişte taste şi dincolo să apară nişte litere oarbe, eu aşa le numesc, oarbe, acest lucru îmi dă o senzaţie de secţiune interioară. Nu mai controlez textul, nu mai simt textul. Şi atunci voi continua să scriu până la sfârşit cu pixul”   –  Cristian Tudor Popescu

Frumos spus, nu?

Lasă un răspuns

Categorii

