Publicat de: Cip Paraschiv | 11 Octombrie , 2008

Pantofii rupţi ai intelectualului evazionist

 

Astăzi, PD-L a lansat Programul pentru Educaţie la Iaşi. De ce la Iaşi? Pentru că democrat-liberalii ieşeni au într-adevăr oameni reprezentativi pentru acest domeniu, oameni cu expertiză care au demonstrat că sunt profesionişti.

Solutiile identificate de experţii PD-L sunt multiple şi au sustenabilitate. Să sperăm că după alegerile generale ele vor putea fi şi implementate!

Până atunci, am sa citez o replică adresată premierului Tăriceanu de Stela Giurgeanu, după ce acesta i-a catalogat pe profesori drept evazionişti fiscali pe motiv că nu îşi declară veniturile din meditaţii şi nu plătesc impozit la stat:

Împing cât pot plata facturilor. Pentru întârzierea la întreţinere, cam în fiecare lună, administratorul îmi încercuieşte numele cu roşu. Din aceeaşi cauză, cam la 3-4 luni, îmi este oprit telefonul. Fix, pentru că mobil am văzut doar la televizor şi la elevi.

Caut monezi pe sub bibliotecă. Ţin coada în loc, încercând să desprind de fundul buzunarului moneda de cinci sute pe care ştiu sigur că încă o mai am.

Îmi lipesc pantofii cu superglue. Îndreptându-mă spre sala de curs, mă gândesc intens dacă o să mai ţină sau dacă, la un moment dat, va trebui să culeg talpa de sub catedră. Dacă mi se duce un fir la ciorap e o tragedie; şi nu pentru că mi-aş permite să fiu cochetă.

Mişun, în zi de salariu, prin magazinele de second-hand. Dacă sunt reduceri. Am trudit o dimineaţă întreagă pe băncile unei facultăţi. Am încercat, o zi întreagă, să-mi ţin spatele drept, ascunzând după catedră găurile din pantofi. Spre seară – e adevărat – a trebuit să-mi ofer serviciile contra-cost. Pentru că nu mai aveam bani de tramvai.”

 

Lasă un răspuns

Categorii

